Het Expres Concept breidt dienstenaanbod uit

In week 18 van 2012 heeft Het Expres Concept enkele nieuwe websites gelanceerd voor het MKB in Nederland. Het Expres concept dat in april 2012 van start is gegaan richt zich op kwalitatieve midden- en kleinbedrijven die zelf niet de kennis in huis hebben om een website goed te positioneren in de zoekmachines. Afgelopen week zijn er enkele nieuwe initiatieven gelanceerd, te weten Timmerbedrijf Expres , Aanbouw Expres en Airco Expres. Het doel van de websites is het werven van opdrachten en aanvragen voor de deelnemende bedrijven. Op deze manier kan het MKB zich bezighouden met hun eigen expertise en hoeft het geen geld te spenderen aan dure marketingbureaus.

Focus op kwaliteit

Het concept is een tegenhanger van enkele andere landelijk bekende initiatieven, die met hun werkwijze de zwarte markt stimuleren. Bij ons worden alle timmerbedrijven, airco –specialisten en alle andere aangesloten bedrijven continu gecontroleerd op de kwaliteit van het geleverde werk. Daarnaast wordt de bedrijfsvoering gecontroleerd en is er een onafhankelijke geschillencommissie in het leven geroepen indien er onverhoopt een geschil mocht ontstaan. Het Kluskeurmerk zorgt hiervoor. Wanneer een bedrijf zich niet aan de regels houdt dan wordt deze uitgesloten van deelname.

Eenvoudig offertes vergelijken

Indien u op zoek bent naar een specialist voor bepaalde werkzaamheden in of rond uw woning dan kunt u via Het Expres Concept eenvoudig offertes aanvragen en deze met elkaar vergelijken op kwaliteit en prijs. De deelnemende bedrijven bewijzen dagelijks dat goed werk en een scherpe prijs prima samengaan.

Comments are closed.